Friday, June 10, 2011

God please help me. jauhkan aku dari Lelaki ni AMIN. Girl,take care yourself !


Assalammualaikum terlebih dahulu aku katakana di sini. Hari ada satu pengalaman yang nak aku ceritakan. Pagi tadi aku keluar kerja dari rumah dekat Rawang dalam pukul 6.45 macam tu la, then aku singgah isi minyak dulu kat shell. Tak banyak pun, isi RM10 je, hope hari ni cukup la pergi kl balik rawang  dengan minyak RM10. Hurmm.. okay la, then aku terus la nak pergi kerja. Aku dah perasan kereta iswara hitam ni lepas dari traffic light KK Serendah tu, tapi aku still buat bodoh je la lagi, then sampai la ke Pekan Rawang je, dekat traffic Light Mydin tu, ke depan sikit ada satu bulatan (tak reti nak eja dalam bahasa inggeris, haha) dekat dengan Old town white coffee tu, nak di jadi kan cerita la kan, kebetulan pulak harini, aku memang bukak tingkap, aku tak bukak air cond pon, nak save minyak punya pasal kan, yela, minyak isi RM10, aku tengah susah sekarang ni. Ok, sambung cerita, elok kat bulatan tu nak pergi ke pukul 9 kan, aku dengar ada org buat bunyi burung(ala, yg mat rempit nk ngorat awek selalu buat bunyi ni kan), then aku buat tak reti, aku dengar lagi sekali, aku terpandang kanan, bila aku tengok, kereta iswara hitam tadi, India kat dalam kereta tu tau, dah tersengih- sengih, aku buat tak reti je la, dalam masa yang sama tu, aku try jugak nak lari jauh sikit dari dia, tapi tak boleh, sebab dia kejar rapat sangat, dia asyik cucuk belakang aku, kalau aku bawak laju sangat kang, terbabas ke tak sempat break pulak nanti, agak la kan, sebab kereta dia dah bikin baik punya, bunyi ekzos pun tak nak kalah kan. Tapi sampai je traffic light depan Tesco tu, terus terlintas dalam kepala otak aku, yang husband aku pernah pesan, once rasa macam kena follow dengan sesiapa je, terus tengok number plate kereta tu, so kepada semua wanita – wanita yang agak-agak nak kena follow dengan orang tak kenal tu, silalah terus tengok number plate kereta tu, aku pun terus tangkap number plate dia, so ni number plate ni WMG 6071. Nasib aku dapat tengok number plate dia sebab dia cucuk-cucuk aku ler. Memang pagi tadi ni menakutkan aku bila kena follow dengan orang yang macam ni, then dia buat la isyarat nak number phone, mula-mula aku nk buat tak reti je, nak je laju terus, tapi macam-macam dah dalam otak ni memikir, kalau laju, kang buatnya dia tiba- tiba saja langgar kita, nak kite berhenti punya pasal, risau jugak,  zaman sekarang ni, perompak, perogol ke, apa ke diorang nak buat kerja diorang tak kisah siang ke malam, sebab aku pernah dapat satu email yang perempuan ni kena siang siang buta, tapi perompak tu siap pakai baju polis, bagus kan perompak buat kerja? Bila dia tahan kereta lain, dah tentu kereta lain tak nak berhenti punya sebab Nampak polis, walhal bukannya polis pun. Hurmm, so dalam nak tak nak tuh, di sebab kan aku dah amek number plate kereta dia, aku jeling jeling jugak la, oh lupa, ada orang selalu pesan kat aku, kalau india kacau, jangan buat sombong sangat, sebab sekarang ni india kan lain macam sikit, takut jugak kalau dia simbah acid ke apa kan, da la yang menyimbah acid tuh Lelaki India. Ishhh.so sampai je dekat templer, aku Nampak la dia nak number phone aku, hotak dia! Kenapa la bila laki aku ada orang tak nak kacau, kalau aku sorang selalu sangat kena, contohnya, pernah dekat Sungai Buloh, ada JPJ buat road block, yang dia tahan semua lori, tiba-tiba, dia suruh aku berhenti, memang sengaja betul abet u masa tu, nak menggatal kan, then bukan nak apa pun, tengok lessen lepas tu Tanya aku pakai kasut ke tak,whthaaaa.. mmg dalam hati aku ni dah mnyumpah nyumpah dah JPJ tu. Okay , back to the story, hee, then sampai je kat sempadan templer park and selayang tu, dia tunjuk aku kertas tau, konon nak bagi aku, tapi aku buat tak reti, aku laju sikit ke depan then bila sebelah kiri aku tak ada kereta je, dia amek peluang, aku tak nak, tapi dia dah himpit bai, takkan aku nak laju lagi, aku risau kang aku accident plak, lepas tu dia suh aku rapat, mmg tak la aku nak rapatkan kereta aku dengan dia kan, tapi dia himpit aku lagi, dalam pada tu, mulut aku ni tak berhenti la cakap “Ya Allah, selamatkanlah aku dari lelaki India ni.”  Aku risau dia rapat- rapat, tiba-tiba dia campak acid, waaaaaaaaa, tak nak nokkk..  da la dia himpit kan, aku dah nak terlanggar penghadang jalan tu dah. Nasib tak langgar sbb kelajuan aku dengan dia masa tu, 110kmj.  Tempah maut betul la masa tu, ishh.. then dia dapat jugak campak kertas tu dalam kereta aku. Tp aku tak dapat nak tengok la sebab kertas tu jatuh kat tempat kak, so aku biar kan je . ingat kan dah tak nak ikut, rupanya dia cucuk jugak belakang aku, last- last lepas je bulatan Jalan kuching tu, aku tengok jam, nasib baik la aku ni pandai nak selit-selit, dapat jugak aku selit kiri, jap lagi lane belah kiri perlahan pulak, jumpa lagi dia kat sebelah, macam haram betul laaaaa, then ada stesyen minyak belah kiri aku, dia suruh aku berhenti, haaaa, tu dah melampau, aku dah tak fikir apa, aku terus tekan minyak. Aku selit selit je, dia pun laju, yang bestnya. Sampai ada susur nak masuk Jalan Tun razak tu, aku dapat tipu dia, aku buat-buat nak terus, dekat je dengan simpang tu, aku terus masuk kiri. Wahahahahaahaha. Padan muka. Than sampai office aku tengok dekat kertas tu, dia tulis number phone dia, ni number phone dia 0162361819. Dia tulis nama dia ROY and ada tandatangan sekalai, haha, tu kelakar, lepas tu, aku post pasal ni sikit kat facebook. Then ada kawan aku tolong aku carikan  nama dia sebab kawan aku kerja dekat syarikat telekomunikasi, and dia dapat nama sebenarnya Ramesh a/l Arumugam, umur 33tahun, alamat rumah dia, No 33, 137 Jalan Hospital Serendah. ! alamak ! this is bad news for me la, sebab aku pun duduk serendah jugak, aiyooo. Jangan la esok jumpa lagi, aku cuak oh. So nak report polis ke tak? Nak report ke tak ? hurmm.. im thinking about that. Thanks for reading, Take care for all girl out there, if korang kena follow, 1st kena buat, tengok number plate ok. Tak pun biar dia follow, korang bawak dia sampai ke balai polis, habis cerita. HAHA. Ok. Thanks bye. 

No comments:

Post a Comment