Thursday, June 2, 2011

anakku daneea :)

Hello everybody.. J aku tak tahu la kenapa hari ni macam hari yang tersangatlah membosankan. Even aku dekat office pun, memang bosan sangat – sangat laa. Tak tahu nak buat apa. Tapi nasib baik la ade pendrive. Dalam pendrive tu ada la gambar – gambar anak aku, DANNEA masa umur dia dalam 3 – 7 months tak silap, time rambut dia tengah botak :D haha. Saje saje je nak masuukan dekat dalam blog, maklumla, kan aku cakap tadi, AKU BOSAN ! grrr, lapar la L takpee, bawah ni semua gambar daneea. Tengok – tengoklah ye... malas la nak ubah kedudukan gambar tu, so aku masukkan terus je..  tak tersusun and aku saja biar besar :)


Nurin Daneea Alyana Bt Muhammad Soufee Ezwan
3 – 7 months old.( dlm gambar)
03.04.2009




























okaaayyy, terima kasih kerana sudi menatap semua gambar di atas, tiada apa apa keistimewaan pun yang ingin ku tunjukkan :) ni adalah gambar - gambar daneea semasa kecil dan tunggu esok, aku akan masukkan gambar terbaru nea yang di ambil semalam . :D 

2 comments:

  1. aunty eira kate : nea ni comel sgt la mummy izati. gerammm nyer. hehe~ :)

    ReplyDelete
  2. ahaha... nea cakap balik : thank you auntyyyy. nea mmg comel. haha :P

    ReplyDelete