Friday, May 6, 2011

Ibuku Syurgaku ...

Dulu,
aku tak tahu apa itu IBU,
yang aku tahu ibu adalah seorang yang biasa sahaja,
yang selalu berada di sisiku di saat aku kesedihan dan menangis,

Dulu,
aku terfikir untuk apa IBU berada di sisi aku,
yang aku tahu hanyalah,
Ibu akan datang ketika aku ingin segala apa yang aku mahu,

Dulu,
aku tak pernah merindukan IBU,
yang aku tahu IBU itu adalah,
seorang yang suka membuat lawak dikala aku kesepian dan inginkan keriangan.

Namun sekarang,
aku merasa IBU adalah segala-galanya ,
dan aku seumpama ruang sahaja..

Sekarang,
aku merasa IBU adalah pencipta kerinduan,
dan aku adalah penikmat kasih sayang,

Sekarang,
Aku merasa, IBU adalah SYURGAKU,
Dan aku rindu berada di dalam pelukannya.

SELAMAT HARI IBU mak :) i love you always ! 
mummy, i always love you till death do us apart !

3 comments: