Monday, May 16, 2011

MIMPI

Hello kawan – kawan.  Anda sihat tak ? cehh, kecohnya aku ni, HEHEHE. Ala, takpe la kan. Haa, saja la nak bercerita dekat sini, pagi tadi masa on the way nak pergi kerja, masa dekat dalam kereta, husband aku bukak cerita dekat aku, semalam dia cakap dia mimpi, waaa, aku suka gila mimpi dia ni, for is funny sangat lah, haha. Macam ni jalan cerita mimpi dia, masa laki aku dalam kereta, tiba – tiba dia Nampak aku ngn kawan aku tgh berjalan menuju ke satu rumah kosong, then husband aku ikut je aku mana aku pergi, bila dalam mimpi dia, dia masuk sekali dalam rumah tu tanpa aku sedar, kitanya dia macam mengintip aku la, husband aku cakap, bila masuk, dia Nampak ramai sangat lelaki dalam rumah tu, and lelaki dalam rumah tu semua memang muka gangster gila, laki aku sdri cakap muka gangster gangster, haha, mana aku tak gelak kan, ekek, then, dia terdengar perbualan aku dengan seseorang ni  “ha, macam mana, abg hakim kau makan tak nasi lemak dia semalam?” aku bertanya kepada seseorang , “ hurmm, makan kak, tapi tak habis la semalam, sikit je abg makan” kata salah seorang gangster . “takpe la kalau macam tu, nah amek balik duit ni”, sambil aku mengeluarkan duit dari dompet aku lalu menyerahkn wang itu kepada salah seorang gangster itu, lalu aku pun beredar, sampai2 je dekat rumah, suami aku terus Tanya, “siapa Hakim?”, lantas jawabku “mana ada siapa – siapa, kawan je”, lalu aku mengaku yang aku ni awek Hakim tu. HAHA, funny kan? Ermm, then laki aku terus masuk kereta skyline dia (dalam mimpi husband aku ni dia pakai kereta skyline), terus dia pergi rumah kosong tu , masuk masuk je, dia menjerit, “siapa hakim?!!” , lantas seseorang  daripada gangster itu menengking husband aku “lu siapa cari Hakim?”  lantas  terus semua gangster gangster tu husband aku tibia, HAHAHA, jap, rupanya husband aku cakap, aku bercinta dengan KEPALA GANGSTER TU, hahaa, then tiba tiba je husband aku Nampak salah seorang gangster tu bako kereta sklyline dia and laki aku terus capai kereta Lamborghini (wah, dalam mimpi dia aku pakai kereta sport ni, dasyat betul mimpi husband aku ni.haha) lepas tu dia terus kejar kereta dia yang dibako tu, aduh aduh, lepas tu husband aku TERJAGA DARI MIMPI DIA PUKUL 4 PAGI, heee J aku tergelak je bila teringat mimpi dia, kiranya husband aku kuat lah bole tewaskan semua orang. Yang buat kelakar tu, husband aku sebelum cerita mimpi dia kat aku, dia nak jerat aku, dia tnya, siapa HAKIM? HAKIM ADA MSG YOU DALAM FB. Aku pelik sebab aku memang tak ada kawan nama HAKIM, tp sepupu aku nama HAKIM ada la, pelik pelik laki aku ni, tak caya isteri sgt, last last dia cakap nama HAKIM TU MUNCUL DALAM MIMPI DIA, haha J anyway, mimpi husband aku ni layan ouh.  J


No comments:

Post a Comment