Sunday, April 24, 2011

Happy Sunday :)

hello and hai hai kepada siapa siapa yang memasuki blog aku ini, well, tak ada apa la nak cerita sangat, coretan hidupku pada hari ini adalah HARI AHAD PUNYA CERITA la. :) bagun pagi tadi terus basuh baju and sidai, lepas tu da masuk baju dalam mesin , mesin pulak tak bole nak jalan, bak kata mak mertua aku la, dah terlampau sehari banyak kali basuh baju, rosak la mesin tu, semua di tujukan kepada seorang perempuan yang menyemak jugak kat rumah mak mertua aku, dah la tak ada pertalian apa apa kat rumah tu, grrr, tension gila, kau nak aku hormat kau, tp kau tak hormat aku, da la umur baru je 18 kan, dah berangan nak gelar kn diri sendiri mak lang,, eee, please laaa, kawen pun belum okay ngn pak lang laki aku tuh, da la pemalas, time aku nak masak, time tu jugak la kau nk menyibuk kan, sabo je la aku, amboi, masa tak ada tempat tidur , kau tidur kat hall bukan main rajin lagi tolong kemas rumah, sapu rumah semua kan, bila dah ada tempat tidur kat belakang bukan main pemalas kan kau, tak sedar ke diri kau tu menumpang je kat rumah mak mertua aku tu ? even aku pun menumpang kat rumah mak mertua aku tu, aku tolong jugak la kemas rumah, ni tak, sampai kn aku balik kerja, rumah bersepah macam tongkkang pecah, lantai berpasir, masuk2 rumah, kau ada kat belakang, macam biasa la port kau kan, aku jugak la nk kena kemas sapu rumah semua, kau mengkangkang je la kat belakang, dah la menumpang, tak reti reti nak menolong, issh, geli la aku dgn kau, kau tak de rasa segan langsung ke duduk goyang kaki je?? time makan bukan main laju lagi kau kan, lepas tu bila hari mak mertua aku berniaga, nak makan p la kedai masak sendiri, takkn nak harapkn mak mertua aku hantar makanan kat kau kott, gila babi la macam tu, aku sendiri pun tak pernah la nak mengarah mak mertua sampai nak hantar kn makanan kat kau, banyak cikadak muka kau ! sesuka hati je kau mengarah adik adik ipar aku buat kerja kan, aku sendiri pun tak pernah nkj mengarah dorg kott! 

No comments:

Post a Comment