Friday, April 15, 2011

kakiku sakit (:

toink toink.. well memandangkn aku tak de apa apa kerja yang nak di buat, so blogger ni la tempat aku meluahkn perasaan tak kira la walau macam mana pun ceritanya. tepat pukul 12.30pm tadi aku teman my beloved mami to KLCC to find a present for someone birthday, its very nice lah, ok ok, lati topik, HAHA. bole tak aku berjalan dari office aku sampai la ke KLCC dengan kasut tinggi kat bawah ni .. waa, memang sakit sgt la kaki aku weh. 
ehehe, actually jangan la korg tertipu pulak ek, kasut aku tade la sebijik macam ni okayy, just ketinggian kasut ni je yg sama dengan kasut kerja aku. :) memang GILA aku jalan pakai kasut macam ni, ni terbukak jugak, kasut kerja aku tu tertutup semua, sakit gila la, dari Jln Yap Kwan Seng dekat menara park tu sampai la ke KLCC,(yg mana tak tahu tu, try la google maps ye,haha) korang ingt dekat ke? jauh jugak la okayy, dengan panas teriknya, nasib la aku ni kuat perkasa, HAHA. masih mampu berjalan walaupun sakit. hehe, ini lah namanya ISTERI DAN IBU MUDA ! ceewah ! gedik pulak aku, eh, lantak la, mesti ada org cakap yg aku ni pasal kaki pun nk mngadu kan, yang aku bole cakap kt siapa siapa yg fikir macam ni "eh, biarla, korg susah ke aku buat macam ni? ni la namanya blog, KARANG APA YANG TERLINTAS DI FIKIRAN ANDA ATAUPUN APA YANG SEDANG BERLAKU pada diri anda . sekian terima kasih okay :)



No comments:

Post a Comment