Wednesday, July 6, 2011

Kau buat aku MARAH la derr. Mulut jaga sikit. Aku yang menghadap semua masalah !

Selamat pagi buat semua. Aku memang rasa macam nak mengamuk, nak marah semua ada sekarang ni . khas aku nak bgtahu kat kau sopi, kau ikut sedap mulut je cakap cm ni kan kat facebook kau : -
ermmm..aku xsalah langkah kali ni...alhamdulillah...mmg dia nk brpisah sbb ati die da dicuri org len...so, ape lg tnggu...pintu ati aku dah trbukak luas...bye2 old story.....
kau cakap baik sikit sopi, aku tak de nak kecoh dah pasal kau, kau kecoh pasal aku kan, elok- elok aku malas nak cerita pasal kenapa aku nak cerai, now aku TERPAKSA cerita, hati aku bukan dah dicuri orang lain, tp aku nakkan perceraian ni dah lama, aku bertahan dengan kau dah dua tahun la, da lama, kalau tak de anak, dah lama aku angkat kaki lambung la, sebab kan anak tu aku bertahan dengan kau dan peragai kau . kau gila apa aku nak cerai semata – mata aku ada jantan ? berapa lama aku hidup dengan kau ? eh sopi, kau kena ingat, KAU MENDUAKAN AKU MASA AKU DALAM PANTANG DANEEA , kau jarang balik rumah,  bila call phone tak on, kau off, susah nak dapat, kau bebas masa tu, tiba – tiba kantoi kan, Allah tu maha adil, Allah tu nak tunjuk dekat aku yang si Syasya tu datang sendiri jumpa aku, gila kan kau masa tu, kau cakap dengan dia KAU DUDA AND KAU DAH CERAIKAN ISTERI KAU, baik punya ayat kan. Perempuan tu sendiri mengaku kau dah pegang luar dalam dia, siap dah tido sekali kan ? ingat aku tak tahu ke sopi ? dah la terang terang kau CURANG DENGAN AKU, dah salah kau, lepas tu kau BOLEH NAK PUKUL AKU DEKAT PUBLIC SEBAB MALU ATAS KESALAHAN KAU TU KAN ? TERBAIK SOPI KAU TIME TU . AKU TAKKAN LUPAKAN APA YANG PERNAH KAU BUAT KAT AKU, KAU PERNAH TENDANG AKU, TARIK RAMBUT AKU, KAU CEKIK AKU, KAU PENAMPAR AKU, APA LAGI YANG KAU TAK PERNAH BUAT KAT AKU SOPI?? takpe, masa tu aku boleh bagi kau peluang lagi, kalau perempuan lain la, ingat nak bagi peluang ke? Mesti tak punya, aku ni ha bodoh bagi kau peluang ..yes, sekarang aku nak mengungkit sebab kau cakap aku nak cerai sebab hati aku dah dicuri orang lain, apa ke bodohnye kau ni. Kau sedar tak makin lama kau punya drugs addict menjadi jadi . kau sedar tak tu ? dah la kau berhenti kerja, lepas tu ikut pak lang kau kerja kelab, mula – mula memang aku suruh je kau pergi sebab aku tension balik je kerja tengok muka kau, lepas tu kau nak buat muka panas plak kan, memang aku angin la satu badan kan . agak la sikit, dah la aku yang bekerja, tapi bila dah bekerja dengan pak lang, 1st day kau pergi kerja je, BALIK MUKA SEDAP KAN ??? SEDAP SANGAT KAN KAU DAPAT BARANG KANN?? Fikir la ! fikir guna otak, aku dah tak nak semua tu, plus kau kerja ada plak sedara kau ahchong tu kan  , memang menjadi jadi la peragai kau, siap dapat DAPUR BARU kan ? aku dah cakap jangan , kau tak nak dengar, bila aku cakap ngan mak kau pasal ni, mak kau just boleh cakap je, tapi tak ada tindakan apa yang dapat buat kan ? bila aku cakap, mak kau tak nak caye, tapi aku tahu, mak kau memang akan backup anak gila gila even anak dia buat salah , aku tahu tu. Kau tak payah la nak canang cerita dekat semua orang nak cakap aku nak cerai sebab lelaki lain, be professional okay, kau    kena fikir apa yang aku tanggung
  selama ni, KAU TAK HARGAI AKU. Faham tak tu ? KAU GUNAKAN AKU,! Contoh, elok elok pergi kerja ngn bapak sedara kau tu, tiba tiba tak nak pergi plak, nak naik kereta sendiri, alasannye bapak sedara kau tu kerja kat CLUB PJ, kau kat CLUB CHERAS. Huh ! before tu bole je pergi sekali, kau tahu mak kau susah, dekat rumah mak kau cakap ngan aku “JANGAN LA SI ALONG MINTAK DUIT MINYAK ESOK” kenapa nak kena cakap depan aku ? padahal kau anak dia, kau yang cari masalah pergi berhenti kerja, kau tahu aku memang dah tak ada duit langsung kan, kau tak fikir tu, then bila aku call bgtahu kau , tolong pergi kerja sendiri, aku ada hal nak settle kat rumah mak, KAU BOLE MAKI AKU BALIK? Apa ni sopi ? habis sekarang bila aku dah tak ada boleh pulak kau pergi kerja sekali kan dengan bapak sdara kau tu, kau nak bawak kereta sendiri sebab apa? Sebab nak berlagak ? dah la tumpangkan orang naik sekali, mana kau cakap kau dapat kerja perodua? Kenapa sekarang status kau macam ni bunyi dia  : - alololo...nk minum free meh ladtg ke club sy...ooopss...club bos sy...huhuuhu...
weyh, MACAM NI KE NAK JAGA ANAK ?? kau tak malu ke buat status macam ni kat fb kau ? wey, orang tahu kau ada anak laaaaa. Tolong la, daneea tu anak aku jugak, apa kebangangnye kau ni pun aku tak tahu la sopi . kau betul betul buat aku marah la. Kau kena ingat sopi, KAU TAK BAGI AKU NAFKAH. Kau sedar tak tu ? yang kau tahu habiskan duit aku beli barang barang kau, barang – barang aku ada tak aku beli ?? dulu aku nak beli sabun muka pun kau tak bagi kan ! oh lupa, dulu masa kau dapat tahu konon la aku ada affair dengan orang tua ni, kau tahu pulak nak mengamuk kan ? adik kau siap boleh buat cerita cakap aku jumpa tepi matrix masa waktu malam, TAHNIAH LA DEKAT KORANG, ADIK BERADIK KUAT MENIPU ! . bagus punya peragai, aku dengan orang tua tu sekadar BERKAWAN, BUKAN MACAM KAU, LEBIH DARI KAWAN !  yela, masa aku dalam pantangkan aku kat rumah mak aku kat sungai buloh, so aku tak Nampak apa kau buat dengan perempuan tu, kannn ?? siap bawak g mandi manda kat templer, tengok wayang kat selayang capital, hahaha, selayang capital je ke?? Bukan aku tak tahu, ala, si syasya tu kan tetek besar kan, suka la kau kan ? kau kan suka perempuan tetek besar kan?? Lepas ni cari la perempuan tetek macam Pamela andereson tu terus sopi. Kesian kau. Macam – macam kau buat aku sopi, aku bagi kau peluang, aku sabar jugak lagi dengan peragai kau, tapi kau kena ingat la, SETIAP MANUSIA ADA TAHAP KESABARAN DIA. AKU DAH SAMPAI TAHAP HILANG SABAR. Kau cakap aku tak bagi kau peluang nak berubah, terus melulu mintak cerai, helloo, dah lama aku bagi kau peluang,dah banyak kali, tapi apa kau buat ? kau tetap sama jugak, tak ubah ubah. Last last kepala aku naik gila duduk rumah kau . aku dah letih sopi, perasaan sayang aku terhadap kau pun makin lama makin hilang. Aku dah tak boleh nak teruskan hidup dengan kau. Cukuplah dulu aku tak dengar cakap mak bapak aku dulu, tapi kali ni aku nekad, aku nak berbalik dekat family aku. Lagi sekali aku ingatkan , KEHENDAK AKU, BUKAN KEHENDAK MAK BAPAK AKU . okay ?

lepas ni tolong la, apa kau nak buat, TOLONG FIKIR ANAK!! Daneea tu ada dalam perut aku 9 bulan, kau kena ingat tu, DAN KAU TAK ADA HAK PISAHKAN AKU DENGAN DIA! Kalau kau dengan family kau lagi sekali ada NIAT NAK PISAHKAN DANEEA DGN AKU, SUMPAH HIDUP KAU TAK MENENTU !


P/S : kau nak tengok hidup kau jadi macam paklang kau tu, silalah  teruskan hidup kau bergelumang dengan DADAH & ARAK . FIKIR ANAK SOPI. JADI APA APA KAT ANAK AKU, AKU TAKKN MAAFKAN KAU SAMPAI AKU MATI.!

YES, AKU HAPPY DENGAN HIDUP AKU SEKARANG. TOLONG JANGAN GANGGU HIDUP AKU LAGI.
Kepada kawan – kawan yang baru  kenal aku tak lebih dari 3 tahun, jangan nak pandai – pandai tokok tambah cerita tentang hal aku, hanya kawan kawan lama aku yang kebanyakkannya dari GOMBAK sahaja yang tahu life hidup aku macam mana. Kawan kawan aku yang dari kecil. Aku tengok, KAWAN KAWAN LAMA YANG DARI KECIK, DARI GOMBAK YANG BANYAK BAGI SUPPORT DEKAT AKU. I LOVE YOU GUYS. Yang lain, JANGAN NAK TALAM SANGATLAH, AKU NASIHATKAN, JANGAN MASUK CAMPUR HAL AKU, korang nak kawan ngn EX aku, korang kawan, aku tak de hak nak larang. Tapi jangan sampai aku dengar macam macam la.  kat aku kau cerita macam ni, kat laki aku kau cerita macam tu, TAK PASAL AKU HENTAK KEPALA KORANG . IM SERIUS HERE, TOLONG JANGAN NAK KERUHKAN KEADAAN OK. Sekian. Terima kasih
3/7/2011 -à  4.31 ptg.


5 comments: