Tuesday, July 5, 2011

Last message from EX HUSBAND to me..

Assalammualaikum terlebih dahulu aku ucapkan di sini. Well , dah lama jugak aku tak update blog ni, bukan apa, banyak masalah lately ni yang aku nak kena hadap. .

Apa – apa pun, aku dan bekas Suami dah tak ada jodoh . hubungan kami sampai ke tahap ini sahaja, Masjid yang kami bina selama dari 2008, runtuh pada tahun 2011, Jodoh kami setakat ini sahaja, bagi pihak keluarga dia, Aku minta maaf banyak- banyak tentang ni dan hope mereka dapat menerima hakikat yang aku dah tak boleh nak hidup bersama dengan dia dan keluarga dia, aku sedih ke ? sedih jugaklah, tapi takde la sedih melampau, tapi aku memang dah tak sehaluan dengan dia, mintak maaf banyak- banyak . halalkan makan minum aku.  Dan aku pun halal kan makan minum kau. Bila aku bukak facebook dia , ada last message untuk aku dia buat, nak tahu apa dia tulis kat facebook dia?  Ni yang dia tulis :-

jngn racun pale otak aku...aku masih syg die...smpai akhir hayat aku...walaupon die da xde...ermmm...kena tros kn idop...SKUNK AKU MMG TRLAMPAU SEDIH....xdisangke... ati aku habcur remuk...dugaan ni  sementara  or selamenye..?? wanita ini adelah  ubat segale penyakit utk aku, dan dia juga master of heart disaster...kwn2,tlong bgtau dia, dia xde pngganti...ini last komen aku...akaun ni akn tamat...bye..

 dan dia juga ada tujukan dua buah lagu untuk aku, lagu tu mmg sedap sangat, aku suka. Kat bawah ni . :-
                                HOW DO I LIVE by LEANN RIMES



Dan

Scorpions - Still Loving You


Akan tetapi......... semua dah terlambat , dulu , masa aku ada dekat sisi kau, kau tak hargai aku,  kau nak marah aku sesuka hati, kau gunakan aku, termasuk satu family kau, cakap aku sorang pun tak pernah la nak dengar, semua tak fikir perasaan aku, aku dah buat keputusan. Kau sayang la aku macam mana pun, aku dah tak boleh . sorry.

Apa – apa pun, aku doakan yang terbaik untuk kau, aku harap lepas ni, kau binalah hidup baru dan hidup yang lebih sihat dari sebelum ni, kau masih ada tanggungjawab yang besar untuk kau pikul sampailah kau mati nanti, iaitu ANAK.




No comments:

Post a Comment